TEST ik ga hier een samenvatting van de resi maken

calamiteitenfonds-01
ggto-01
vvkr-01

INCENTIVE REIS NAAR INDIA?

India Incentive Reis

India has it all! Verbazingwekkende architectuur en landschappen, festivals, tradities & spirituele ervaringen; een bezoek aan India is iets dat je je nog lang zult herinneren. De landschappen zijn gevarieerd; van zonnige stranden in het zuiden tot besneeuwde toppen van de Himalaya. India biedt vele buiten activiteiten. Denk bijvoorbeeld aan een avontuurlijke safari waar je op zoek gaat naar jungle katten of een bloedstollende trek in de Himalaya?

India biedt ook een verbazingwekkende hoeveelheid architecturale pareltjes; van forten die uitkijken over ravijnen tot serene tempels. Een andere reden om India te bezoeken is de unieke keuken. Elke regio biedt zijn eigen bijzondere recepten. India staat ook bekend om zijn heerlijke vegetarische curry’s en diepzee-lekkernijen, terwijl vleesliefhebbers kunnen genieten van gemarineerd vlees. Specerijen zijn het hart van de Indiase keuken en het land staat ook bekend haar street food, geniet van het typische yoghurtdrankje lassi, kebab of een pittige samosa. India biedt ook architectonische hoogstandjes, het populairst is natuurlijk de Taj Mahal, dat volgens velen het mooiste gebouw ter wereld is. Of bezoek Delhi en geniet van de drukte, theaters, musea en galeries.

Mogelijke activiteiten

Taj Mahal

Buddha

JAIPUR

De mogelijkheden zijn eindeloos. Begin je dag met een yogasessie in de tuinen van het hotel. Lunch in de Taj Khema met uitzicht op de Taj Mahal. Bezoek Delhi per riksja en kom langs kleurrijke markten en smalle straatjes. Dineer in restaurant Spice Route – een van de tien beste restaurants ter wereld. Rijd per jeep naar het Amberfort in Jaipur en speel een potje cricket, kameelpolo of voetbal met de lokale bevolking of ervaar een wandeltocht door de oude stad van Jaipur.

Praktische informatie

• Beste reistijd: oktober tot maart
• Taal: India kent honderden talen. Hindi, Bengaals, Marathi, Telegu en Tamil zijn enkele van de meest voorkomende.
• Tijdzone: +5.30 UTC
• Valuta: roepie

Ter inspiratie een voorbeeldreis, geheel aan te passen naar je wensen

Programma

Dag 1: Aankomst New Delhi
Dag 2: New Delhi
Dag 3: Agri, Taj Mahal
Dag 4: Jaipur
Dag 5: Jaipur/Samode
Dag 6: Vertrek

Dag 1 - Aankomst Delhi

Welkom in India!

Je wordt op de luchthaven welkom geheten met “Mouli” – een rode draad van katoen, die als zeer heilig wordt beschouwd en toegepast wordt bij religieuze ceremonies in India. Men gelooft dat deze rode draad beschermt tegen het kwaad.

Bij aankomst in hotel wacht een traditionele Indiase ‘Welcome’ met Aarti & Tika met een niet-alcoholisch welkomstdrankje.

Dag 1 - Aankomst Delhi

Welkom in India!

Dag 2 - New Delhi

‘s Ochtends vertrek naar Old Delhi, we maken een tour door New Delhi en komen o.a. langs het President’s Palace en de India Gate. In Old Delhi maken we met Riksja een fietstocht langs de kleurrijke markten en smalle straatjes en eindigen bij Jama Masjid – de grootste moskee van India.

Heerlijke lunch in het Lodi-restaurant daarna vrije tijd om bijvoorbeeld te winkelen.

Diner in restaurant The Spice Route in het Imperial Hotel. Een van de top tien restaurants ter wereld!

Dag 3 - Agri, Taj Mahal, Jaipur

We reizen vandaag naar Agra per trein of vliegtuig. In Agra rijden we per Tonga (paardenkoets) naar de hoofdingang van de Taj Mahal. We bezoeken de The Taj Mahal – het architectonische hoogstandje van India.

Lunch in de schitterende verhoogde tuinen van Taj Khema met uitzicht op de Taj Mahal, met live optreden van Sita- en Tabla-muzikanten. Liefhebbers hebben de mogelijkheid om een ​​Henna-tatoeage te laten zetten. Na de lunch rijden we richting Jaipur, aan boord van de bussen zijn masseurs aanwezig voor ontspannende hoofd- en schoudermassage. We stoppen onderweg voor een thee of koffiepauze bij het Umaid Lake Palace.

Volgens oude tradities vind voor het diner een prachtig tafereel plaats met versierde kamelen, paarden en olifanten in en een ceremonieel welkom met cocktails.

Dag 3 - Agri, Taj Mahal, Jaipur

Dag 4 - Jaipur

We genieten deze ochtend van een exclusief ontbijt in het authentieke Jaigarh-fort, uit 1726. Gezien de ligging, op een hoge heuvel, hebben we een spectaculair uitzicht op Jaipur en ook op Amber Fort. Per jeeps rijden we naar het Amber Fort. We hebben hier een heerlijke lunch en tijd om het Amber Fort te verkennen. We verlaten het fort ook per jeeps en gaan terug naar het hotel.

De middag hebben we vrij te besteding; maak een mooie wandeling door de oude stad Jaipur of speel een potje cricket, kameelpolo of voetbal met de lokale bevolking.

Dag 5 - Jaipur - Samode

We beginnen de dag voor de liefhebben met een traditionele yogasessie in de tuinen van het hotel. Na het ontbijt rijden we naar de Lakshmi Narayan-tempel om meer te weten te komen over de religies van India. Tevens maken we ook riksja rit door de oude stad van Jaipur en bezoeken we de City Palace – de koninklijke residentie. We lunchen in het mooie Samode Haveli – een erfgoed hotel, waarna we rijden naar het Samode Palace. Bij de ingang van het Samode dorp stappen we in overdekte kamelenkarren en rijden we in een koninklijke stoet, vergezeld door een lokale band, door het schitterende dorpje Samode, tot aan het paleis.

Dit paleis, gebouwd 475 jaar geleden, is een lust voor het oog en is voorzien van hedendaagse luxe. Voor het gala diner in Samode palace worden we gekleed in traditionele Indiase kleding – Saree’s voor de dames en Kurta Pyjama’s & Safa’s (tulbanden) voor de mannen. Tijdens een onvergetelijk diner onder de sterren worden we vergezeld door muzikanten. dansers en een DJ. Overnachting in Samode Palace.

Dit paleis, gebouwd 475 jaar geleden, is een lust voor het oog en is voorzien van hedendaagse luxe. Voor het gala diner in Samode palace worden we gekleed in traditionele Indiase kleding – Saree’s voor de dames en Kurta Pyjama’s & Safa’s (tulbanden) voor de mannen. Tijdens een onvergetelijk diner onder de sterren worden we vergezeld door muzikanten. dansers en een DJ. Overnachting in Samode Palace.

Dag 6 - Samode & Vertrek

Ontbijt in de tuinen van het paleis. Elke gast krijgt een witte kurta & pyjama voor de viering van de Holi Celebrations (Festival of Colors) in de tuinen. Een feestlijke afsluiter van de reis!

Vertrek naar Delhi en terugvlucht.

Einde van een onvergetelijke India incentive reis!

HOTEL MOGELIJKHEDEN:

New Delhi - The Imperial

Agra- Oberoi Amar Vilas

Jaipur - Rambagh Palace

Samode- Samode Palace

Laat je inspireren

No post was found with your current grid settings. You should verify if you have posts inside the current selected post type(s) and if the meta key filter is not too much restrictive.